Leegmaken inboedel

Hoe gaan wij te werk?

Na het maken van een afspraak komen wij geheel vrijblijvend eens langs om een kijkje te nemen naar de omvang van de werken.

 

Dit gaande van 1 bepaalde ruimte zoals:

 

  • zolder
  • kelder
  • garage(box)
  • bijgebouw
  • magazijn
  • enz.

 

Tot volledige woningen, appartementen, terreinen enz.

 

 

Eens ter plaatse overlopen wij samen met u de volgende punten:

 

  • de hoeveelheid afval/rommel
  • de tijd die nodig is om het op te ruimen
  • de toegankelijkheid en locatie
  • de hoeveelheid bruikbare voorwerpen
  • de deadline (verkoop van huis of einde huurcontract)
  • is er een container nodig?
  • enz.

 

De waarde van nog bruikbare voorwerpen worden dan in mindering gebracht van de kosten. Hierbij is het belangrijk dat u zelf nog niet te veel weggooit, want sommige voorwerpen kunnen voor ons nog van waarde zijn en kan dus in uw voordeel spelen.

Ook spenderen wij enorm veel aandacht in het correct sorteren van het afval.

 

Daarna doen wij u ter plaatse een voorstel.

Prijzen kunnen sterk variƫren omdat iedere situatie anders is, iedere situatie is uniek.

Indien we tot een akkoord komen starten wij de werken op afgesproken startdatum, dit gebeurt in de meeste gevallen binnen de 4 weken na datum van overeenkomst.

De woning wordt dan borstelschoon achtergelaten op de afgesproken einddatum.

 

Mocht u toch nog vragen hebben, aarzel dan niet om ons te contacteren.

Enkele foto's van voorbeelden vindt u op onze facebookpagina.

 

 

Omgangstraat 88 9750 Zingem

0479/22 55 93

0478/67 32 97

BTW: BE 0894.434.822

Copyright @ All Rights Reserved